м.Ніжин, вул.Братів Зосим, 6
(04631)7-19-06

11:51
Вебінар-практикум

   Із 2022/2023 навчального року почалося поетапне впровадження Державного стандарту базової середньої освіти. Нова модель навчання спрямована на зміни в організації освітнього процесу, які мають забезпечити можливість формування учнями/ученицями ключових компетентностей і наскрізних умінь, визначених Законом України «Про освіту», та сприяти вихованню ціннісних орієнтирів відповідно до Концепції «Нова українська школа». 
    З метою фахової підтримки педагогів 17 лютого 2023 року для вчителів предметів природничо-математичного циклу проведено вебінар-практикум з теми «Формування здібностей до саморозвитку та самореалізації особистості засобами компетентнісно орієнтованого навчання».
    Оскільки саме компетентнісний підхід розглядається як один із важливих концептуальних принципів, що визначають сучасну методологію оновлення змісту освіти, Тетяна Левицька, консультант МЦПРПП, пропрацювала з учасниками вебінару нормативну базу з даного питання, зазначивши, що компетентнісний підхід визначає результативно-цільову спрямованість освітнього процесу, управління яким передбачає поетапні дії вчителя та учнів.
    Інна Дейкун, учитель географії ЗОШ І-ІІІ ст. № 15, поділилася досвідом використання проблемних ситуацій та практико-зорієнтованих завдань з географії для розвитку предметних компетентностей здобувача освіти, продемонструвавши інтегрований характер поняття «ключові компетентності», яке об’єднує професійні знання, інтелектуальні навички, вміння і способи діяльності.
   Досвід формування предметних компетентностей на уроках хімії представила Ольга Клочкова, учитель хімічної гімназії № 3. Педагог на власному прикладі продемонструвала, що професійна компетентність вчителя – це сукупність його особистісних якостей, загальної культури та кваліфікаційних знань, умінь, методичної майстерності, гармонійної інтеграції яких у педагогічній діяльності  дає оптимальний результат.
      Олександр Шевчук, доцент кафедри інформаційних технологій, фізико-математичних та економічних наук НДУ імені М. Гоголя, у своєму виступі зазначив, важливим засобом розвитку ключових та предметних компетентностей учнів є участь в інтелектуальних конкурсах і змаганнях. Конкурсна діяльність відкриває широкі можливості створення оптимальних умов для виявлення індивідуальних здібностей, знань, умінь, навичок, розвитку вольових, комунікативних якостей здобувачів освіти. Конкурси – це форма навчання, яка стимулює та активізує пізнавальну діяльність, розвиває творчість та формує конкурентоздатність особистості. Цьому передує копітка наполеглива щоденна праця учня й учителя.
    Учасники вебінару взяли активну участь у розв’язанні запропонованих компетентнісних, проблемних, пошукових, дослідницьких завдань, обговоренні проблем компетентнісного підходу до управління процесом навчання з метою підвищення якості освіти.
      Матеріали вебінару розміщені за покликанням
:

https://drive.google.com/file/d/1fTb5u9wjYeKvFy5sZ0uR3EAXEZ90dYLL/view?usp=share_link

Переглядів: 71 | Додав: foodosvitanizhyn | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar