15:41 Вивчали можливості STEM-лабораторії | |
«Вчені вивчають світ, яким він є, інженери створюють світ, якого раніше не було» Теодор фон Карман За STEM методикою в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а в практичній діяльності. З цією метою вчителі початкових класів виконали практичну роботу, спробувавши себе в ролі інженерів-конструкторів, та склали вітряки, запрограмувавши їх на виконання різних дій. Було цікаво і захоплююче. Під час практичного заняття обговорено важливість використання інженерних проєктів у роботі з дітьми, адже це дозволить наблизити зміст різноманітних сфер науково-технічної діяльності людського суспільства до навчального процесу. Застосування STEM-технології сприяє розвитку критичного та системного мислення, пізнавальних інтересів дітей, спонукає до осмислення й пошуку причинно-наслідкових зв’язків, розвитку уяви та творчості, розвиває вміння швидко аналізувати ситуації та сприяє ефективному формуванні природничо-математичної освіти молодших школярів. Інформацію з питань STEM-освіти можна отримати з офіційних сайтів Міністерства освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році” /Лист ІМЗО від 11.08.2021 № 22.1/10-1775). Із планами, розробками навчальних STEM-проєктів можна ознайомитися на різних освітніх ресурсах: STEM-освіта в Україні - все про STEM
| |
|
Всього коментарів: 0 | |
| |