м.Ніжин, вул.Братів Зосим, 6
(04631)7-19-06

Нова українська школа

Концепція нової української школи

Наказ МОН України від 13.07.2017 № 1028 “Про проведення всеукраїнського експерименту на базі загальноосвітніх навчальних закладів”

Наказ МОН № 1187 від 16 серпня 2017 року "Про затвердження експериментального навчального плану початкової школи експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють в межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою "Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти"

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

Свідоцтво досягнень для 1 класу (варіант А5) 

Свідоцтво досягнень для 1 класу (варіант А4)   

Свідоцтво досягнень для 2 класу (варіант А5)

Свідоцтво досягнень для 2 класу (варіант А4)

Свідоцтво досягнень для 3 та 4 класів (примірна форма)

Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів Лист МОН № 1/9-651 від 29.10.21 року


Наказ № 1146 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи

Наказ № 924 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі

Наказ № 1154 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу у Новій українській школі


Методичні рекомендації для 3-х класів експериментальних закладів освіти НУШ

Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи

Приклад бланку оцінювання результатів діагностичної роботи учнів 3 класу з математики за темою "Невидимий світ підземної України"

Порадник для вчителя

Шість цеглинок в освітньому просторі школи

Гра по-новому, навчання по-іншому

Матеріали вебінару-практикуму (30.06.2022 р., МЦПРПП) з теми: «Упевнені кроки впровадження математичної галузі НУШ у 5-х класах. Крок 2. Реалізація наступності у навчанні математики» (Т.Левицька)

Досвід упровадження НУШ у початковій школі (О.Дідик)